news
Ви хочете розширити контакти, просунути власний бренд або бізнес, або розповісти більше про себе, як про людину. Є лише одна проблема. У вас немає часу, щоб займатися аккаунтом в Інстаграм.

Що ж робити? (Не турбуйтеся, ніяких порад вставати раніше або лягати пізніше. Якщо ви завантажені, то ваш режим сну і без того обмежений.) Як вести успішний інстаграм, якщо у вас немає часу

1. Плануйте публікації


Існує безліч сайтів, які дозволяють керувати часом публікацій в соціальних мережах, в тому числі і в Інстаграмі.
Ви можете створювати публікації в планувальнику, - з заголовками, хештег і іншими необхідними деталями, - вказавши для них час і дату публікації.
Планувальник прискорює процес, але вам як і раніше потрібно розміщувати публікації. Ось кілька популярних планувальників:


2. Створіть серію (збереження в чернетках)


Знаємо, що у вас немає часу, але якщо приділяти хоча б одну годину на тиждень створенню інстаграм-постів з запасом на всі сім днів, то вам не доведеться турбуватися про те, щоб придумати ідею для щоденного посту в Інстаграм. Так набагато простіше і ефективніше. Створюючи пости на тиждень вперед, ви можете зберігати їх як чернетки в самому Інстаграмі. Завантажте зображення, придумайте заголовки, додайте хештеги, а потім, щоб не забути, встановіть будильник на такий час, коли ви точно не зайняті, щоб зробити публікацію. Це забере всього кілька секунд.

3. Збережіть ваші хештеги


Ви, звичайно, чули про важливість хештегів, і про те, як правильні хештеги впливають на показник залученості і популярність публікацій . Це вибір, який робиться один раз, тому має сенс витратити на нього достатньо часу.

Відкрийте Інстаграм і подумайте, які хештеги найкраще використовувати. Варто врахувати всі типи публікацій, які ви, швидше за все, будете робити, і на підставі цього визначити найбільш вдалі хештеги. Ваш вирішувати, скільки буде хештегів у кожного поста, тридцять або в половину менше, так чи інакше, деякі з них будуть працювати, а деякі ні. Тому варто поекспериментувати. Після того як хештеги знайдені, збережіть їх в своїх нотатках, розбивши по типу публікацій. Тепер при публікації поста вам треба буде просто скопіювати і вставити хештеги, замість того, щоб кожен раз придумувати їх на ходу.

4. Найміть менеджера соціальних мереж


Знайти менеджера соціальних мереж в наш час просто. Розпитайте у друзів, чи немає у них відповідних знайомих, ви також можете задіяти ваших передплатників безпосередньо, розмістивши оголошення про те, що шукайте менеджера соціальних мереж і розглянути пропозиції, що надійшли заявки на вакансію, або розмістити оголошення на біржах фріланса.

Розкажіть менеджеру соціальних мереж, який тип публікацій робити, які фірмові кольори використовувати, в загальному, повністю введіть в курс справи, після чого можна сміливо передавати пароль від інстаграма. Вам залишиться лише забезпечити менеджера вашими Селфі, яких у нього, ясна річ, немає, а також розповісти, де взяти фотографії або тексти для підзаголовків, для цитування від вашого обличчя. Або висилати йому підзаголовки для нових публікацій, а зображення він підбере сам.

5. Створюйте публікації у вільний час


Перш ніж закочувати очі, дочитайте до кінця. Коли ми говоримо використовувати Інстаграм в «вільний час», то мова не про заплановане перерві після довгих семи годин роботи. Ми хочемо сказати, що ви можете використовувати незаплановані простої - довжиною по п'ять-десять хвилин. Наприклад, ви їдете в Таксі, поспішаєте на чергову зустріч: міські види за вікном знайомі до болю, так чому б не використовувати вимушене очікування з користю для створення поста в Інстаграм? (або, навіть зняти вашу поїздку і підписати: «По дорозі в _______!»).

Як бачите, під «вільним часом» розуміються паузи між заходами, зустрічами і т.д., і в цей час набагато простіше завантажити зображення, поділитися історією або вийти в прямий ефір в Інстаграмі. Це все про те, як нашкребти час «по засіках». Не відмовляйтеся від того, що може допомогти зростанню вашого бізнесу, просто тому що не вдається знайти час; щоб воно знайшлося - варто пошукати.